WERKWIJZE2019-01-07T16:56:05+00:00

ONZE SMARKETING WERKWIJZE

Met onze 25 jaar ervaring denken we graag met onze klanten mee, hoe zij hun sales en marketing beter rondom events en beurzen (experience marketing) kunnen inzetten.

Hierbij is goed doordachte strategie en samenwerking tussen sales en marketing (smarketing) een zeer belangrijk  onderdeel, hetgeen niet vanzelfsprekend is. Onze concepten en beproefde aanpak bieden hiervoor  een snelle oplossing en zorgen voor een snelle ROI.

De concepten die wij voor onze tevreden klanten (zowel nationaal als internationaal) ontwikkelen, zijn dan ook altijd gebaseerd op een uniforme strategie, waarbij de koppeling tussen de targetdoelgroep(en), de juiste propositie, acquisitie en de uiteindelijke conversie centraal staan.

Bij al onze klanten hebben we voorafgaand aan onze samenwerking in slechts 30 minuten laten zien hoe experience smarketing eenvoudig is in te zetten. Zij zijn hierdoor inmiddels zeer succesvol en wij delen deze kennis graag. Nieuwsgierig geworden? Join the Experience.

meer info